program

 

Podczas tegorocznych targów telewizyjnych w Cannes Blue Angels Sp.z o.o podpisała umowę na zakup m.in. dwóch popularnych formatów z oferty Nordic World: „The Phone” i „The Extreme pop up Challenge”. Firma rozszerzyła portfolio zyskując jednocześnie nowego partnera do współpracy na rynkach międzynarodowych.

 

„Naszym celem jest zbudowanie silnego partnerstwa w zakresie kreacji i dystrybucji formatów telewizyjnych pomiędzy najlepszymi graczami na rynku, producentami zapewniającymi ich realizację w najwyższej jakości, stacjami telewizyjnymi oraz sponsorami. Wszystko po to, aby dostarczyć widzom najlepszą rozrywkę, a reklamodawcy innowacyjny kontekst do przekazania informacji o produktach poprzez sponsoring czy lokowanie. Współpraca z nowym partnerem to ważny krok na drodze budowania wartości dodanej dla naszych klientów w Polsce i zagranicą” – informuje Paweł Wiśniewski, Członek Zarządu i Business Development Director CEE w Blue Angels Sp z o.o.

 

The Phone. To pierwszy program zrealizowany w konwencji filmu sensacyjnego. Zdobywca wielu prestiżowych nagród m.in. Emmy w kategorii „entertainment” czy brązowych Lwów w Cannes w kategorii „najlepsze wykorzystanie mediów”, dotarł do widzów w 16 krajach, gdzie cieszył się ogromną popularnością. The Extreme Pop Up Challenge, to kulinarny program inny niż wszystkie, program który „wychodzi” do ludzi. W najbardziej nieprawdopodobnych miejscach, znany szef kuchni ma jedynie dwanaście godzin, aby zbudować restaurację od podstaw, ugotować i wydać kolację dla tysiąca osób.aracer.mobiсайтаtopodкак взломать пароль в одноклассниках бесплатномак эйр 13получить кредитную карту по почтеcasino online quatroprivate escort in dubaibedava casino oyunlar? slotbeste-onlinecasinos.comоднодневное сафари танзанияфитнес для девушек люблино